Re: [SEMINARI] [Recordatori] Lectura tesi de Belén Arroyo

Vicente Vento vicente.vento en uv.es
Vie Mayo 29 19:12:35 CEST 2015

Enric,
  Els anuncis m'arriven moltes voltes després dels actes, com avui. No apures tant! El ific te un delay gran perque es dediquen a controlar que no és spam. Records, Vicent

Enviado desde mi iPad